دوره آموزش نصب ویندوز و تنظیم ویندوز

تصویر شاخص

ویندوز

در دوره آموزش نصب ویندوز شما با نصب و راه اندازی انواع ویندوز های ۷، ۸، و ویندوز ۱۰ آشنا خواهید شد. و از این به بعد دیگر نیازی نیست که شما برای نصب ویندوز برروی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود به بیرون مراجعه کرده و هزینه گزافی را برای انجام دادن این کار صرف کنید.

آموزشگاه کسری به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر در استان با برگزاری دوره آموزش نصب ویندوز پذیرای شما علاقه مندان به یادگیری مهارتهای کامپیوتر می باشد.

ضمنا شما کارآموزان عزیز می توانید برای یادگیری سایر مهارتهای کامپیوتر در دیگر دوره های این آموزشگاه به خصوص دوره آموزش icdl شرکت نمایید و سطح مهرتهای خود را در این زمینه افزایش دهید.

نصب ویندوز

نصب ویندوز امروزه با افزایش میزان استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ  به یکی از نیاز های ضروری همه ی ما تبدیل شده است . به همین منظور یادگیری این مهارت تبدیل به دوره های پرمخاطب کشور شده است . با توجه به تحقیق مجتمع فنی آموزشی کسری و نرخنامه ی اتحادیه صنف کامپیوتر در شهر های مختلف کشور ، هم اکنون هزینه نصب ویندوز و یا همان هزینه تعویض ویندوز بین 100 الی 250 هزار تومان می باشد که اصولا تمامی فرایند نصب و تعویض Windows ، نصب نرم افزارهای کامپیوتری مانند نصب آفیس ، نصب آنتی ویروس و … به صورت خودکار انجام می شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده که پس از مشکلات ویندوز سیستم خود نیاز به نصب یک Windows جدید داشته باشید اما به دلیل مشغله کاری و ترافیک شهر های بزرگ وقت کافی برای مراجعه به خدمات کامپیوتری را نداشته باشید ، یا حتی به علت اینکه در سیستم و یا لپ تاپ خودتان اطلاعات شخصی مانند عکس های خانوادگی و محرمانه دارید که نمی توانید برای تعویض ویندوز به فرد سومی اعتماد کنید و تمایل داشته باشیدخودتان فرایند نصب Windows را انجام دهید .

نصب ویندوز را در مجتمع فنی آموزشی کسری حرفه ای یاد بگیرید …

در نظر داشته باشید اگر حتی شما یک سیستم قوی هم داشته باشید که از لحاظ قدرت سخت افزاری و کانفیگ سیستم دارای رتبه بالایی هم باشد در صورتی که عملیات نصب Windows شما به صورت کامل و حرفه ای مانند انتخاب درست نوع پارتیشن بندی، تعویض ویندوز با توجه به سیستم تایپ 32 بیت و یا 64 بیت و حتی نصب نرم افزار ، آپدیت سخت افزار ها انجام نشده باشد این امکان وجود دارد که شما فقط بخش کوچکی از امکانات سیستم خود را بتوانید استفاده کنید  و یا در استفاده از نرم افزارهای مختلف کامپیوتر دچار مشکل شوید و ندانید که تمام این مشکل ها به خاطر داشتن ویندوز نامناسب است.
نصب ویندوز یک عملیات بسیار ساده است اما نکات و قِلق هایی دارد که موجب می شود سیستم شما به صورت کاملا بهینه باشد که معمولا در فروشگاه خدمات کامپیوتری که برای شما ویندوز عوض می کند به آن ها توجه نمی شود و و ترجیح می دهند این فرایند هر چه سریعتر انجام شود و سیستم را به مشتری تحویل دهند و نکات مهمی که بعد از نصب شدن Windows باید انجام شود را نادیده می گیرند و باعث تحمیل هزینه های اضافی تعویض ویندوز در دوره های کوتاه مدت به شما می شود و علاوه بر آن باعث کندی سیستم شما می شود که قطعا در فرایند روزانه شما هنگام کار با کامپیوتر بسیار تاثیر بد دارد .
ما در مجتمع فنی آموزشی کسری به شما قول می دهیم که شما با شرکت در این دوره ی آموزشی خودتان به سادگی نصب Windows و عملیات تعویض ویندوز را انجام دهید و تمامی موارد زیر را به صورت کامل و با سبکی جدید یاد خواهید گرفت:

  • آموزش 0 تا 100 نصب ویندوز
  • بوتیبل کردن فلش مموری با تکنیک ساده
  • پارتیشین بندی هارد دیسک
  • تفاوت ویندوز های 32 بیت و 64 بیت
  • تفاوت GPT با MBR
  • پیکربندی بوت و منوی بایوس
  • افزودن زبان فارسی به ویندوز
  • نصب و آپدیت درایورهای سیستم
  • نصب نرم افزار های پر کاربرد ویندوز
  • اکتیو سازی ویندوز

پیش نیاز های دوره آموزش نصب ویندوز

دوره آموزش نصب ویندوز به هیچ نوع پیش نیازی خاصی نیاز ندارد و شما می توانید با هر نوع دانش کامپیوتری در این دوره آموزشی شرکت کنید .

کسب درآمد با نصب ویندوز

یکی از مزایای یادگیری این مهارت علاوه بر افزایش مهارت های کامپیوتری خود این است که شما حتی می توانید از طریق این مهارت کسب درآمد کنید و به عنوان یک شغل دوم بر روی آن حساب باز کنید به طور مثال همانند بسیاری از افراد این حوزه با تبلیغات در فضای مجازی و انتشار بروشور های تبلیغاتی اعلام کنید که خدمات نصب Windows را در منزل و محل کار ایشان با قیمت مناسب انجام می دهید و بر اساس جمعیت شهر شما و فعالیت خود می توانید از این راه درآمد قابل قبولی داشته باشید و یا به عنوان تکنیسین خدمات کامپیوتری در یک شرکت استخدام شوید . ما در دوره آموزش تعویض ویندوز نکات جامعی را درس داده ایم که شما به راحتی می توانید نصب ویندوز 7 ، 8 ، 10 و 11  را انجام دهید و ویندوز خود را با خیال راحت تعویض کنید .

کسری

مدت دوره : 64 ساعت

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نصب ویندوز و تنظیم ویندوز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه ثبت نام

۹۰۰,۰۰۰ تومان

نصب ویندوز

صفر تا صد نصب و راه اندازی ویندوز

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تعداد دانشجو : 0
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1401آخرین بروزرسانی: 8 فروردین 1402تعداد بازدید: 1230
قوانین و مزایای استفاده
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق کسری
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
مدرس

kasra_admin

هزینه ثبت نام

۹۰۰,۰۰۰ تومان

تعداد