آموزش جامع مهارت های هفتگانه ICDL

تصویر شاخص

← برای دیدن فیلم معرفی دوره آموزش ICDL کلیک کنید.


icdl

مهارت های هفتگانه ICDL مخفف شده عبارت International Computer Driving License هستند که به معنای گواهینامه بین‌المللی رایانه است. آشنایی با محیط نرم‌افزارهایی که در قالب این مهارت‌های هفتگانه آموزش داده می‌شوند، برای همه افرادی که در زندگی شخصی یا کاری خود با کامپیوتر سر و کار دارند بسیار مهم است. این گواهینامه در ازای سپری کردن هفت مرحله به اشخاص داده می‌شود و در حال حاضر در دنیا هیچ مدرک کامپیوتری، معتبرتر از این مدرک وجود ندارد.

دوره آموزش آی سی دی ال چیست؟

با سپری کردن دوره کامل آموزش ICDL، می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌ کار با کامپیوتر را بیاموزید و ضمن بهبود رزومه خود، برای ورود به بازار کار نیز آماده شوید. شرکت در دوره‌های آموزش این مهارت‌ها به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارد؛ زیرا در این دوره همه چیز از مرحله مقدماتی و ابتدایی آموزش داده می‌شود. آموزش آی سی دی ال در 149 کشور جهان اعتبار دارد و معتبرترین مدرک در زمینه آموزش مقدماتی کار با کامپیوتر در تمام جهان محسوب می‌شود.

آموزش مهارت های icdl در هفت مرحله 130 ساعته انجام می‌گیرد و همه آموزش‌ها به صورت اصولی و گام به گام، به شرکت‌کنندگان دوره آموزش داده می‌شود. در کشور ما نیز شما می‌توانید مدرک آی سی دی ال که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز است را از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دریافت کنید.

در کنار کلاس‌های آموزشی حضوری و آنلاین آموزش ICDL، دیدن فیلم آموزش icdl و مطالعه کتاب آموزش ICDL هم می‌تواند در یادگیری این مهارت‌ها به شما کمک کند. مدرک ICDL فنی، در تمامی اداره‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی معتبر بوده و شما می‌توانید آن را به‌عنوان بخشی از رزومه کاری خودتان ارائه دهید.

کامپیوتر

چرا باید دوره ای سی دی ال را سپری کنیم؟

  • نیاز به داشتن مهارت کامپیوتری در هر شغل
    در این روزها، کامپیوترها تبدیل به عضو جدا نشدنی از دنیای کار است که شما تحت هر شرایطی باید کار کردن با آن را در حد کافی بلد باشید. پس در حال حاضر اگر شما مشغول به کار در هر ارگان یا شرکتی باشید، نیاز به شرکت در دوره آموزش آی سی دی ال خواهید داشت تا بتوانید مهارت خودتان را در کار با کامپیوتر ارتقا داده و بهتر از قبل در شغل خود فعالیت کنید.
  • ورود به بازار کار و کارآفرینی
    داشتن مدرک آی سی دی ال به شما کمک می‌کند که به راحتی و با پیشی گرفتن از رقبا بتوانید نیازهای خود در کار با کامپیوتر را برطرف کنید و در بازار کار فعالیت کنید.
  • قابل استفاده در کشورهای دیگر
    این گواهی بین‌المللی بوده و در صورتی که شما قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید، باز هم برای شما مفید خواهد بود. همان‌طور که اشاره کردیم این مدرک در 149 کشور اعتبار داشته و شما می‌توانید آن را به زبان کشور مقصد ترجمه کرده و آن را به‌عنوان جزئی از رزومه خود ارائه دهید.
  • مناسب برای تمام افراد با هر موقعیت شغلی و سنی
    مدرک شرکت در دوره آموزش ای سی دی ال به غیر از افراد شاغل، برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد خانه‌دار نیز مفید بوده و می‌توانند با شرکت در دوره آموزش آی سی دی ال، از مزایای آن استفاده کنند. یادگیری هفت مهارت این دوره باعث می‌شود بتوانید خودتان برای خودتان شغلی بسازید.

kasra

بعد از فراگیری دوره جامع آموزش ICDL چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

یادگیری مهارت‌های هفت‌گانهICDL  بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود. اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت‌گانهICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.

با گذراندن آموزش‌های دوره جامع ICDL افراد مهارت‌های زیر را کسب خواهند کرد:

  • ارتقاء سطح توانایی‌های کار با کامپیوتر و برنامه‌های پیشرفته‌تر
  • ارتقاء سطح کارایی و بهره‌وری خود در شرکت‌ها
  • ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه‌گذاری موثر در فناوری اطلاعات
  • تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانایی کارمندان در محیط کار

ویژگی های متمایز دوره جامع آموزش ICDL چیست؟

  • قابل ارائه برای ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی به عنوان یک مدرک معتبر جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی
  • گسترده‌ترین و بزرگترین مدرک شناحته شده در سطح جهانی برای کاربری کامپیوتر
  • افزایش سطح مهارت‌ها در استفاده‌های کارآمد و درست ازIT و کامپیوتر
  • دروازه‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات تکمیلی در زمینه IT
  • ارائه الگویی برای آموزش در جامعه اطلاعاتی

icdl

سرفصل‌های آموزش ای سی دی ال

همان‌طور که گفتیم این دوره آموزش هفت‌گانه بوده و قرار است که هفت مهارت را به تمام شرکت‌کنندگان آموزش دهد. قطعا سؤال می‌کنید که این هفت مهارت کدام هستند؟ در این قسمت به‌صورت خلاصه‌وار، این مهارت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • مهارت IT
    در این سرفصل مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات به شما آموزش داده می‌شود. قسمت‌های مختلف کامپیوتر، مبانی کامپیوتر، تفاوت‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار و همچنین ویژگی‌های فیزیکی کامپیوتر از مباحثی هستند که در قسمت IT یاد می‌گیرید.
  • ویندوز
    ویندوز همان سیستم‌عاملی است که مسیر موفقیت را با سرعت بسیار بالایی طی کرده و امروزه روی اغلب کامپیوترهای اداری و خانگی نصب شده است. پس یکی دیگر از مهارت‌های موردنیاز شما، کار کردن و آشنایی با محیط ویندوز است. ساخت فایل‌های مختلف و مدیریت آن‌ها، مصونیت از ویروس‌ها و مقابله با آن‌ها و … از جمله اقداماتی هستند که در این قسمت به شما آموزش داده می‌شوند.
  • اینترنت
    یکی دیگر از مهارت‌های این دوره آموزشی، یادگیری مبانی اینترنت است. آن‌قدر جامعه کاربران اینترنت وسیع است که کمتر کسی پیدا می‌شود که تاکنون دستی به آن نبرده باشد. در این دوره نیز نحوه سرچ کردن در فضای نامحدود اینترنت، نحوه ساخت ایمیل و همچنین ارسال و دریافت فایل‌ها از این طریق به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود.
  • ورد Word
    دیگر مهارتی که شما برای اشتغال در هر محیطی نیاز خواهید داشت، آموزش ورد است. با ارائه شدن این نرم افزار، تمامی نامه‌نگاری‌های اداری و مدارک مختلف به کمک آن تایپ می‌شوند و دیگر نسخه‌های دست‌نویس، هیچ جایی در دنیای امروز ندارند. اگر شما تسلط کافی بر روی این نرم افزار داشته باشید و تایپ ده انگشتی را نیز به صورت کامل بلد باشید، می‌توانید با سرعت بسیار بالایی، شغل موردنظر خود را در اداره‌های مختلف پیدا کنید.
  • اکسل
    آموزش اکسل مقدماتی نیز از دیگر نرم‌افزارهایی است که در انواع مشاغل خصوصی، اداری و دولتی کاربرد داشته و کارمندان آن‌ها باید به‌خوبی بتوانند با این نرم افزار کار کنند. اکسل یک بانک اطلاعاتی برای انواع داده‌ها بوده که حتی می‌توان از آن برای انجام برخی از محاسبات نیز استفاده کرده و در زمان صرفه‌جویی کرد.
  • پاورپوینت
    برای ارائه دادن انواع داده‌ها و مطالب در یک جلسه کاری، سمینار و یا حتی در دوره آموزشی، حتما باید کار کردن با نرم افزار پاورپوینت را بلد باشید. تمامی زیر و بم پاورپوینت نیز در دوره آموزش ای سی دی ال به شما آموزش داده می‌شود تا بتوانید به‌صورت کامل بر آن مسلط شده و در مواقع نیاز به خوبی از آن استفاده کنید.
  • اکسس
    از دیگر نرم‌افزارهایی که امروزه کاربرد بسیار زیادی داشته و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، آموزش اکسس است. این نرم افزار نیز یک بانک اطلاعاتی بوده که با کمک آن می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به قسمت‌های مختلف اطلاعات و داده‌های ثبت‌شده، دسترسی داشته باشید. تسلط بر روی اکسس نیز یکی دیگر از نیازهای امروز است که در این دوره آموزش ای سی دی ال، به صورت کامل آموزش داده می‌شود.

طول دوره : 130 ساعت

دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش جامع مهارت های هفتگانه ICDL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه ثبت نام

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

icdl

ارائه گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
تعداد دانشجو : 0
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1401آخرین بروزرسانی: 12 خرداد 1403تعداد بازدید: 3118
قوانین و مزایای استفاده
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق کسری
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
مدرس

kasra_admin

هزینه ثبت نام

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تعداد